Černooká - Anna Musilová



PŮVODNÍ NÁZEV: -
PŘEKLADATEL/KA: -
ŽÁNR: horory, česká literatura, dívčí román
NAKLADATELSTVÍ: Yoli
ROK VYDÁNÍ (v ČR): 2018
POČET STRAN: 288
VAZBA: brožovaná (paperback)



Děj:

Viktrorie je osmnáctiletá studentka, která se už od dětství snaží vypořádat se smrtí své matky, ale jinak žije naprosto normální život. Jednoho dne v zrcadle spatří přízrak - Černookou. Vypadá jako ona, ale má temné oči.

Můj názor na knihu:

Příčinou Viktoriiny deprese byla 10let stará smrt matky. Setkala jsem se s podobnými názory jako u seriálu 13 Reasons Why, že hlavní hrdinka k něčemu jako je deprese nebo v seriálu sebevražda neměla důvod. Jsem vždycky velice překvapena kolik psychologů se v podobných diskuzích najde. Lidé by si měli uvědomit, že každý se chová a reaguje na události jiným způsobem.

Co se tedy týká námětu knihy, nejedná se o nic co by tu už nebylo. Deprese, psychické poruchy, rodinné problémy jsou často omílaná témata. Pokud bych měla zhodnotit jak moc velký 'horror' to byl... Ze začátku když se Černooká objevila poprvé, možná i podruhé jsem měla zvláštní pocit a tím nějak veškerý horor končil.



Takže motiv knihy nic originálního a slibovaný horor jsem také nenašla. Možná to tak vypadá, ale rozhodně nechci říct, že se jedná o špatnou knížku, kterou byste neměli číst.

Na začátku mě naprosto pohltila a já nemohla přestat číst. Potom ale nadešla kritická polovina, kdy jsem se do čtení musela vyloženě nutit. Po překonání tohoto kritického úseku, jsem si ale vychutnala závěr knihy, který byl opravdu skvělý!

Nejlepší na knize je styl autorčina psaní, který mě většinu příběhu bavil a udržoval u knížky. I z příběhu, který měl průhledné zápletky dostala dobrou knihu. Sice bych zrovna u tohoto žánru čekala šokující odhalení, něco nad čím bych si lámala hlavu.

 Trochu mi to připomíná knihu Jackaby. Tam jsem taky očekávala brilantní zápletku, které jsem se nedočkala, přesto se stala jednou z mých nejoblíbenějších knížek.




Shrnutí:
Nejedná se o nic převratného, ale na to že se jedná k autorčinu prvotinu je knížka vydařená. Věřím že Anna Musilová se psaní nevzdá. S chutí pustím do její další knížky a budu doufat, že se poučí z chyb, které jí jsou recenzenty vytýkány.

Obálka: 

Obálka je neskutečně krásná, tajemná a částečně odhaluje o čem příběh bude. Za mě jednoznačně 5 z 5hvězdiček.

Hodnocení knihy:

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.