Můj čtecí koutek

Mnoho knižních blogerů bylo osloveno Favi.cz, zda by si nechtěli vytvořit svůj ideální čtecí koutek. I mně byla nabídnuta tato možnost a tak jsem strávila celé odpoledne vyhledáváním nábytku a dekorací do mého vysněného čtecího koutku. 




Po pravdě takovým věcem příliš nerozumím a až do nedávna jsem se o ně vůbec nezajímala. To se ale změnilo. Poslední dobou se snažím si zařídit svůj pokojíček, už v něm jsem přes 4 roky, ale až poslední rok jsem dostala chuť si to tu nějak zvelebovat. Zkrátka mi stačily 2 kaktusy, menší knihovna, klavír, skříň, postel a hromada volného místa. 

Jak asi všichni víte, protože s tím pořád spamuji (hlavně na instagramu) od Vánoc mám velkou knihovnu a ta mě nakopla k tomu, abych si pořídila pár věcí, díky kterým bude můj pokoj víc vypadat jako můj pokoj. Pořád je to ve vývinu, ale řekla bych, že je tu už udělaný kus práce. 

Stále mi ale chybí čtenářský koutek. S knížkou si většinou zalezu do postele, ale moje mamka čtenářský koutek má a docela, no dobře, tak hodně, jí ho závidím. Právě u ní jsem se nechala inspirovat křeslem. Když mi mamka řekla, že si objednala ušák, nejdřív jsem nevěděla, co to je, a když jsem to zjistila, získala jsem k tomu odpor, přišlo mi to ohavné... To byste se divili, jak často a ráda se tam teď zabalím do teplé deky a čtu si. 



Ušák byl tedy jasný, nakonec jsem si vybrala šedý. K tomu bílý odkládací stolek, abych si měla kam dát čaj a svíčku. Co rozhodně nesmí chybět, je lampička, já si vybrala bíločernou lampu a vážně uvažuji, že bych si ji do pokoje pořídila. 


Ještě jsem si dovolila přidat 2 věci, které jsem našla a neskutečně se mi líbí. ♥ 

Tak to by bylo pro tento krátký článek vše, doufám, že se vám můj návrh čtecího koutku alespoň trochu líbí. Odkazy na vaše čtecí koutky mi můžete nechat v komentářích. 



Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.