Pár věcí co pochopí jenom bookoholik...

1. Když potkáte někoho, kdo miluje stejnou knížku jako vy tak máte potřebu o ní pořád mluvit a do toho člověka se prostě zamilujete a chcete si s ním pořád povídat a už nikdy se od něj nevzdálit.

2. Naopak, když někdo řekne, že knížka kterou milujete je blbost tak ho seřvete nebo mu vysvětlíte zvýšeným hlasem, že ta knížka je boží a jak si může dovolit něco takového říct, když on sám nic nedokázal a dokud na to nezapomenete tak ho probodáváte pohledem.

3. Pokud vám někdo poničí ( polije roztrhne nebo hodně odře ) knížku čeká ho trest smrti,  a pokud vám ji hodí na zem probodnete ho pohledem.

4. Osobě, která vám chce vyndat záložku z knížky vyhrožujete ( hlavně pokud má knížka kolem 1 000 stran a vy si nepomatujete na které straně jste skončili ).

5. Nosíte si knížku sebou snad všude.

6. Skoro z každého výletu si přivezete knížku.

7. Dokážete strávit hodiny chozením po knihkupectví a prohlížením si knížek. Pokud jste tam s dalším bookoholikem máte potřebu si říkat tuhle knížku jsem četla,tuhle si chci přečíst, tuhle jsem koupila... no znáte to.

8. Očucháváte novou knížku, protože ne všechny nevoní stejně ( TESTOVÁNO! )

9. Většinou vám v knihovně nestačí místo na vaší kartičce a tak se snažíte přemluvit knihovnici aby vám ty knížky půjčila ( teda pokud máte omezený počet kolik knih si můžete půjčit )


Tak to je všechno :) a mám tu jeden "citát", který jsem nedávno našla na facebooku jednoho knihkupectví : ,,Pokud je vám teplo kupte si knihu, sice vám bude pořád teplo, ale budete mít knihu''.

Tak užívejte si prázdniny!! A můžete mi tu zanechat komentář jestli jste na tom stejně nebo tohle dělám jenom já. :)


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.